Chestii personale

Ce am învățat în cele trei săptămâni fără laptop

15338752_705467939609801_6023446954539488535_n

Bine v-am regăsit după vreo trei săptămâni fără activitate pe blog! De data asta, absența este mai mult sau mai puțin motivată: laptopul meu a fost stricat și a trebuit să mă lipsesc de el pentru ultimele câteva săptămâni.

Aș fi vrut să scriu un articol în care să vă fi spus că, în perioada în care nu am avut laptop am citit de două ori mai mult sau chiar – de ce nu? – am scris un nou roman sau măcar câteva proze scurte publicabile în agenda aia mișto de la Cărturești în care n-am notat un rând până acum și, pe cuvânt, aș fi putut să jur că mor dacă nu o primeam cadou fix în momentul acela.

capture

De fapt, n-am citit aproape nimic și n-am scris nici măcar un rând. Mi-am acuzat laptopul de foooarte multe ori că mă distrage de la ce am de făcut. Sunt o maestră a pierderii timpului pe net. Intru să caut ceva și sfârșesc, trei ore mai târziu, uitându-mă la fotografii pe cine știe ce tumblr obscur.

În alte ordine de idei, am învățat că nu prea e nimeni vinovat pentru lipsa de productivitate de care dau dovadă uneori, ci chiar eu. Și, într-un mod mai general și care probabil o să vă amuze puțin, că relația cu laptop-ul meu e fix ca orice alt tip de relație. Știam că mufa de încărcare va ceda, îmi promisesem de luni întregi că voi căuta un service, însă de fiecare dată am găsit ceva mai bun pe care să-mi cheltui banii. Deci, momentul potrivit pentru a repara ceva – indiferent că e vorba despre un lucru sau despre o relație cu o persoană – e fix ACUM. 

Ne citim curând cu recenzii noi!

Spune-ți părerea

