Chestii livrești

Listă bookaholică: noutăți de la editura Nemira

Am început anul cu brio și prin asta înțeleg că nu mi-am umplut plasele cu titluri de prin anticariate și nici comenzi pe librăriile online nu am dat. De ce e un lucru rău să cumperi cărți? Ei bine, în cazul în care ai sărit deja de 200 de cărți citite, dintre care cam 100 sunt titluri pe care credeai sincer că o să mori dacă nu le achiziționezi… nu vă mai spun continuare, probabil știți. După Gaudeamus 2016 și bugetul prea mare pe care l-am cheltuit acolo, am încercat să strâng puțin cureaua (mai exact am cumpărat 8 cărți și am citit doar 3 dintre ele).

Însă editura Nemira îmi va da cu siguranță calculele peste cap. De ce spun asta? Pentru că au lansat recent (sau urmează să lanseze, după caz) 4 super titluri pe care vreau neapărat să le citesc.

Ce titluri include lista mea bookaholică: 

unnamed

1. un nou roman al seriei Outlander: Cercul de piatră. Recunosc, încă nu am reușit să citesc volumul al doilea pentru că nu am simțit acea chemare pentru el, mai ales având în vedere dimensiunile și faptul că eu citesc 80% din paginile unei cărți în metrou. Cu siguranță, Outlander nu e genul de carte pe care să o porți în geantă, însă nu mă pot abține să nu-mi doresc cea mai nouă parte a seriei. Apropo de Outlander, am tot amânat vizionarea sezonului doi, doar-doar voi citi cartea mai întâi. Sezonul I a fost de-a dreptul addictive, iar lucrul ăsta îl spune tipa care nu se dă în vânt după seriale (nu, n-am văzut Game of Thrones).

camille-laurens-femeia-inventata_c1

2. Femeia inventată de Camille Laurens. Cea mai nouă apariție din colecția Babel care are lansarea miercuri, pe 25 ianuarie, în Ceainăria Cărturești Verona, mi-a atras atenția prin descrierea ei: o profesoară de 48 de ani, proaspăt divorțată, care își creează un profil fake de facebook și devine o brunetă singură, de 24 de ani. Sună cel puțin promițător, mai ales că tot descrierea anunță că este vorba despre un thriller psihologic (unul dintre genurile mele literare preferate)

ovidiu-raetchi-scurt-tratat-despre-iubire_c13. Scurt tratat despre iubire de Ovidiu RaetechiDescoperită
astăzi, pe pagina de facebook Nemira. Ce-ar mai fi de spus decât faptul că sunt o romantică incurabilă și că sunt gata să devorez orice eseuri despre iubire bine scrise? Mai ales că februarie bate la ușă și, probabil, facebook-ul se va transforma într-un almanah cu citate de dragoste. Și în buzunarul pentru carte al Booklettei mele va fi plin de eseuri de dragoste, cel mai probabil. 

16112510_1665450453471839_6360545229129259784_o

4. 50 cele mai frumoase scrisori de dragoste din toate timpurileNu comentez pentru că titlul și coperta sunt de-a dreptul irezistibile. În vremuri în care un ”te iubesc” trimis prin sms sau lăsat într-un comentariu e cam tot ce putem să facem pentru a ne arăta dragostea pentru cel de lângă noi, o colecție de scrisori de dragoste sunt probabil numai bune de citit, pardon, savurat. Eventual în doi, seara, cu un pahar de vin roșu. Sună perfect, știu!

Spune-ți părerea

