#recomandaredecarte · Chestii livrești

Lecturi pentru cei care nu sărbătoresc Valentine’s Day

Valentine’s Day poate fi prilej de sărbătoare sau de hatereală, dar despre asta am scris deja aici. M-am gândit că e incomplet tot peisajul dacă nu vin și cu niște recomandări de cărți. Soooo, here I am!

#recomandarea nr. 1: Tipul din filme nu există de Bogdan Stoica

Dacă îmi urmăriți blogul, știți că am mai povestit despre cartea asta în articolul cu titluri care mi-au întrecut așteptările. Dacă totuși n-ați citit-o între timp (rău faceți), reînnoiesc invitația. Dacă nu vă dați în vânt după Valentine’s Day și nu sunteți genul de persoane care să caute povești de iubire în toate cărțile pe care le citesc (da, uneori fac asta) atunci cartea lui Bogdan este 100% pentru voi. Ce alt prilej mai bun decât Ziua îndrăgostiților să aflați că, de fapt, tipul ăla din filme nici măcar nu există? Găsiți adevăruri despre bărbații și relații spuse într-un stil atât de mișto încât o să vă prăpădiți de râs. Da, și după ce terminați cartea o să ziceți: chestiile astea chiar sunt pe bune?! Și-o să mai recitiți încă o dată textele la care ați râs și-o să râdeți iar.

Găsiți cartea lui Bogdan aici (cu autograf), aici sau aici.

#recomandarea nr. 2: Dragostea modernă de Aziz Ansari

Tot din seria cărților amuzante, de data asta și destul de informative. Dacă vreți să citiți despre dragostea modernă, nu ocoliți cartea lui Aziz Ansari. Toate informațiile și studiile sunt frumos împachetate în umorul calitativ al actorului de stand-up comedy. Cu alte cuvinte, e genul de carte după care rămâi cu multe concluzii și care te face să-ți pui întrebări despre relațiile de astăzi. Eu am citit-o prin vară și am scris despre ea aici.

Găsești cartea lui Aziz Ansari aici, aici sau aici.

Spune-ți părerea

