Chestii livrești · La pas prin București & Evenimente · Viața în București

Tu ce faci sâmbătă? Eu merg la Book Bloggers of Bucharest!

*

Săptămâna aceasta, navigând pe facebook, mi-a atras atenția un eveniment la care am știut sigur că vreau și trebuie să merg: B3 – Book Bloggers of Bucharest. Am mai vrut să merg și în trecut, marcasem evenimentul ca interesant, dar cumva au apărut alte priorități și nu am reușit să ajung.

*

Ce se întâmplă acolo?

*informații preluate din descrierea evenimentului

Se va discuta despre:
– experiența cu librăriile online și ofline și care sunt mai convenabile
– recenziile negative, cui folosesc și cum sunt ele primite de public
– parteneriatele cu edituri/autori: cum le obții, cum le întreții, ce impact au asupra articolelor tale, dar și asupra încrederii pe care o au cititorii în recenziile tale.
– lepșe sau articole înlănțuite între bloguri și cum/dacă ajută.
*

*

De ce vreau eu să merg?

Pentru că mi-au plăcut întotdeauna întâlnirile dintre bloguri și, cu cât sunt mai mici, cu atât mi se pare că încurajează mai mult conversația. Desigur, am fost deja la Webstock de două ori, îmi place la nebunie cum se desfășoară lucrurile acolo, dar întâlnirile micuțe rămân preferatele mele.

Vreau să merg pentru că vreau să cunosc alți oameni care scriu despre cărți, să aflu despre cărți interesante și poate, de ce nu, să cunosc oameni cu care am interacționat deja în online. Promit să-mi iau agenda ca să am unde nota recomandările de cărți și blogurile interesante pe care le descopăr.

Dar pentru că sunt și autor (nu doar book blogger), mi-ar plăcea să descopăr bloguri cu care să pot colabora (acum și pe viitor).

Ne vedem acolo? 

Spune-ți părerea

