#recomandaredecarte · Chestii livrești

#recomandaredecarte: 50 cele mai frumoase scrisori de dragoste din toate timpurile

*

Eu am ales să-mi petrec seara de sâmbătă în compania acestei minunate colecții de scrisori și nu regret nicio secundă. În ultima vreme, am avut chiar o problemă cu terminarea lecturilor deja începute (la un moment dat aveam cinci cărți pe noptieră și tot îmi venea să citesc altceva și altceva). Cumva, m-am așteptat ca starea mea să dicteze și atitudinea pe care o voi avea față de această carte, dar nu a fost deloc cazul.

Am fost captivată de la prima și până la ultima scrisoare de dragoste pe care am citit-o. Cu unele am rezonat, în timp ce altele nu mi-au stârnit acele emoții pe care le așteptam.  Nu spun că există scrisori reușite și scrisori nereușite în această colecție, însă nu toate mi-au ajuns la suflet. Câteva mi-au amintit de frumoase povești de dragoste celebre. Altele m-au făcut să visez cu ochii deschiși la mari iubiri între personalități cunoscute.

Am subliniat fraze și am recitit atunci când bucuria a fost prea mare pentru a mă mulțumi cu o primă impresie. Am iubit, timp de 50 de scrisori de dragoste, în multe și multe feluri.

Un plus mi s-a părut faptul că, în colecția de scrisori de dragoste de la Editura Nemira am regăsit și scrisori de dragoste trimise de bărbați către iubiții lor, dar și de femei către iubitele lor (vă las pe voi să descoperiți despre cine este vorba).

Cele mai frumoase 50 de scrisori de dragoste din toate timpurile este un must-read pentru orice cititor romantic, o călătorie în timp și spațiu și o fereastră deschisă către iubirea din alte timpuri. Recomand cu drag!

Găsești cartea aici sau aici.

Spune-ți părerea

