#recomandaredecarte · Campanii & Concursuri · Chestii livrești

Recomandare de carte + CONCURS: Sfaturi al naibii de bune (pentru oamenii talentați)

Îmi plac concursurile, dar nu prea am timp să le organizez. Întâmplarea a făcut ca, în această lună, o încurcătură logistică să mă cadorisească cu două exemplare ale cărții Sfaturi al naibii de bune (pentru oamenii talentanți) de la Libris.ro. Și cui să ofer eu exemplarul ajuns în biblioteca mea accidental dacă nu vouă, celor care îmi urmăriți blogul? 

*Dac

Despre sfaturi al naibii de bune (pentru oamenii talentați)

bookpic-5-sfaturi-al-naibii-de-bune-15325Dacă îmi urmăriți activitatea de cititoare din ultima perioadă, ați observat, probabil, că citesc mult mai multă non-ficțiune, în special din domeniile mele de interes: publicitate, marketing, social media etc. Motiv pentru care nu am putut să nu-mi doresc această cartea, imediat ce am aflat de ea.

„Sfaturi al naibii de bune (pentru oamenii talentați)” este o colecție de sfaturi (cum altfel?) ale lui George Lois, apărută la Editura Art. O carte scurtă, dar cu substanță, exact cum a fost și Curaj cât trebuie.

Titlul te va atrage, cu siguranță, mai ales dacă te consideri o persoană talentată. Sfaturile, însă, sunt mai degrabă potrivite strict pentru un om aflat la început de drum într-o agenție de publicitate, lucru care m-a bucurat și nu prea. În timp ce cartea amintită mai sus vine cu genul acela de citate pe care le păstrezi o bună perioadă de timp în minte, cartea lui George Lois este mult mai nișată din acest punct de vedere.

În urma citirii acestei cărți am rămas cu un set de idei frumoase. În plus, grafica și formatul sunt un deliciu, iar cartea a arătat foarte bine în Bookletta mea. Este o lectură extrem de potrivită pentru diminețile în care ai chef să citești la metrou, mai ales pentru că se citește ușor și nu e nevoie să rumegi foarte mult cuvintele citite. Pe alocuri, e o carte în care te vei regăsi dacă ești o persoană creativă. Îți va răspunde și la câteva întrebări despre industria publicității (cel puțin mie mi-a răspuns).

Concluzii? Mi-ar fi plăcut din suflet dacă cursul de „Introducere în publicitate” din anul I ar fi avut mai degrabă un format asemănător și chiar o recomand celor care vor să lucreze în publicitate sau au o pasiune legată de scris și/sau grafică. 

… și concursul

Pentru că este vorba despre o carte dedicată oamenilor talentați, de această dată, jurizarea o voi face nu prin tragere la sorți, ci alegând cel mai creativ și mai interesant răspuns. Scrie-mi în secțiunea de comentarii ce sfat ai oferi tu unei persoane creative, iar apoi distribuie articolul pe profilul tău și lasă-mi linkul către facebook-ul tău. Ai timp până pe 28 martie, la ora 23:00. Pe 29 martie voi anunța câștigătorul concursului. 

 

P.S: concursul nu ar fi fost posibil fără Libris.ro, partenerii mei de mai bine de un an și primii pe care îi recomand atunci când vine vorba de căutările voastre în materie de cărți beletristică și promoții la cărți.

 

8 thoughts on “Recomandare de carte + CONCURS: Sfaturi al naibii de bune (pentru oamenii talentați)

  1. Ce poti sa spui unei persoane talentate? Un sfat inteligent ar fi sa citeasca, altul mai inteligent ar fi sa scrie, altul si mai indraznet ar fi sa incerce sa isi sporeasca talentul. I-as zice sa faca toate astea si in plus: sa invete mereu lucruri noi, sa isi pastreze mintea agera si pe faza, sa fie atenta la cei din jur si cand ajunge sus sa lumineze si pe altii cu intelepciunea ei. Asta i-as zice eu unei persoane talentate!

    Liked by 1 person

  2. Buna Andreea 😀
    Pentru ca stiu cat de importanta este sustinerea unui om talentat atunci cand are o pasiune si zi de zi munceste ca sa ii inspire pe ceilalti cu ceea ce creaza el, sfatul meu este sa nu renunte niciun moment la pasiune. Suna un pic sec, stiu, dar ar fi un simplu rezumat la ce urmeaza sa scriu mai jos.

    Sfatul meu (detaliat) este ca tu, persoana creativa ce esti, lasa pasiunea sa te imbratiseze fara sa te gandesti la detalii tehnice, la ce cred oamenii… Oamenii au nevoie de povesti transpuse in diferite forme de arta, au nevoie de voiosie, energie, ce acel zvac pe care tu ca om creativ il ai si fara sa il constientizezi te va indruma catre cele mai spectaculoase lucrari realizate de tine. Tot ceea ce creezi, sa fie facut din suflet, sa aiba o mica farama din tine, sa adaugi seriozitate si sa ai rabdare pana la urmatoarea opera. Lasa inspiratia sa vina din toate zonele catre tine si trece-o prin filtrul propriu. Fiecare lucru nou priveste-l ca pe o provocare si nu spune niciodata “nu pot” nici macar in gand. Gandeste-te ca fiecare hop intalnit te invata cate o lectia pe care nu o gasesti in carti sau pe internet pentru ca va fi trairea ta si doar tu vei stii cum sa abordezi momentul dificil, nemaintalnit in functie de simturile tale si de intuitia ta.
    Draga mea persoana creativa, sper sa gasesti modul propriu de exprimare si sa fii fericita cu tine insati oriunde ai fi, orice ai face.
    _______________
    Foarte frumos concursul.
    Ana,
    https://www.facebook.com/AnaGaleteanu

    Liked by 1 person

  3. Am o colega care desena extroardinar de bine. Era hrana sufletului ei. Ii placea, dar nimeni n-o sustinea in asta. Am batut-o la cap un an sa nu renunte la desen, daca isi doreste si simte ca o completeaza. A renuntat. Nu regreta. De atunci, de fiecare data cand dau de o persoana care are un anumit talent, il sustin. Ii spun ceea ce cred eu ca trebuie sa modifice, daca poate imbunatati ceva, dar subliniez ca parerea mea este subiectiva si ca nu conteaza.
    Este important sa fii alaturi de oamenii talentati. Sa ii sustii privindu-le, iar, daca poti, cumparandu-le arta. 🙂 Cred ca prin cumparat iti arati cea mai mare apreciere.

    Liked by 1 person

  4. Câștigătoarea concursului este Ana Maria Gălățeanu. Vă mulțumesc tuturor pentru participare și sunt convinsă că, oricine ar fi oamenii talentați din preajma voastră, au parte de un susținător de nădejde. În curând, revin cu un nou concurs!

    Like

Spune-ți părerea

