La pas prin București & Evenimente · Viața în București

Atelier de scriere creativă susținut de… mine :)

Bine v-am regăsit! Cu vești bune, de astă dată. Dacă-mi urmăriți contul de facebook (ceea ce vă recomand, uneori chiar nu am timp să scriu pe blog anumite lucruri importante, chestie pe care încerc să o corectez), stiți deja că duminică, pe 19 martie, ne vedem la Hidden, unde voi susține un atelier de scriere creativă.

*

Ce mi-am propus?

Ideea mi-a venit în urma primei vizite acolo. Mi-am zis că e un local drăguț și că, împreună cu Mihai (inițiatorul acestui loc atât de book friendly) putem crea ceva frumos. Lansare de carte nu prea se mai pretează, la un club de carte în care să vorbim despre „Cronica unei despărțiri” mi-am zis că șansele să adun prea multe persoane cu care să nu fi vorbit deja sunt mici. Și apoi m-am gândit să vă vorbesc despre ce știu eu mai bine: despre scris.

Nu este un curs, așa că nu vă pot promite că vă voi învăța noțiuni teoretice sau tehnici de scriere. Sunt prea la început chiar și eu ca să vă spun care este rețeta unui roman de succes (nu cred că am scris unul, btw).

Destul cu ce NU o să vă ofer, însă. 🙂

Vă invit la atelier dacă vreți să vă povestesc ce am învățat eu în 7 ani de când scriu în online (brusc mă simt puțin cam bătrână), cum a fost experiența publicării unei cărți și, desigur, să scriem împreună, ajutându-ne de diferite exerciții creative. 

Înscrierile se fac printr-un mesaj privat pe pagina de facebook Hidden, însă vă aștept chiar dacă ați omis acest pas sau nu sunteți siguri că veți ajunge.

Înarmați-vă cu creioane sau pixuri și agende. Nu dau teme pentru acasă, dar în timpul atelierului vom scrie cel puțin câteva fraze. 🙂

 

3 thoughts on “Atelier de scriere creativă susținut de… mine :)

Spune-ți părerea

