Chestii personale

Despre fericirile mele

Azi e Ziua Internațională a Fericirii după cum am văzut în câteva dintre postările de pe facebook. Coincidența face ca ieri la „Atelierul de scriere creativă” (articol despre atelier în curând) i-am rugat pe participanți să scrie în freeflow despre fericire. Și, tot uitându-mă la mâinile care scriau neîntrerupt și la fețele concentrate, m-am gândit și eu ce e fericirea pentru mine. Dar n-am stat să-mi pun pe hârtie ideile. Astăzi am să vă spun despre fericirile mele.

*

Pentru mine fericirea este formată din:

*

acele dimineți în care mă trezesc și el este lângă mine

cafeaua fierbinte și întotdeauna cu lapte pe care încă mai am timp uneori să o beau în pat

mai ales când o face el

capitolele citite în diminețile de weekend

oamenii pe care-i surprind citind la metrou

razele soarelui care îmi mângâie fața

scrisul și ceea ce reușesc să transmit prin intermediul lui

fiecare carte pe care reușesc să o termin

să întâlnesc oameni pasionați de ceea ce fac

discuțiile lungi cu oamenii dragi mie

îmbrățișările

cășelușa care aleargă entuziasmată spre mine când revin acasă

mâncărurile mamei gătite întotdeauna cu dragoste

camera de acasă, camera copilăriei mele

oamenii lângă care pot fi din nou copil

să știu că am parte de susținerea oamenilor importanți pentru mine

mesajele frumoase despre cartea mea

ciocolata, dar mai ales prăjiturile mamei

să primesc lalele

melodiile și cărțile în care mă regăsesc

și iubirea…

iubirea e cea mai importantă dintre toate, combustibilul fără de care eu nu aș putea să funcționez.

Pentru tine ce este fericirea?

 

9595da3d05b270ba58c7a8fd769bae77

5 thoughts on “Despre fericirile mele

  1. uauuuuuuuuu m-am emotionat tare…….stiu ca ai dreptate si iti doresc din suflet sa fii mereu fericita……asa ma simteam si eu de tanara……acum la 42 ani sunt foarte des trista si nu stiu de ce….poate nu ma opresc des sa analizez viata……te rog sa nu crezi ca ma plang….sunt altii care o duc si mai greu de aceea nici nu mai fac caz…….o zi minunata iti doresc!!!!!

    Liked by 1 person

    1. Mulțumesc la fel, Dela! Eu cred că, pentru fiecare dintre noi există cel puțin un motiv de fericire. O persoană dragă, o floare preferată, un anotimp, un miros, o mâncare pe care o savurăm. Trebuie doar să învățăm să privim fericirea ca pe o sumă alcătuită din lucruri mici, nu ca pe ceva mare. Iubitul meu, care nu se pricepe așa bine la cuvinte, mi-a spus: pentru mine fericirea ești tu. Dar sunt convinsă că tot la micile lucruri se referea, așa cum am scris și eu în articol.

      Like

Spune-ți părerea

