La pas prin București & Evenimente · Viața în București

Out of my confort zone: #BLP14 & East European Comic-Con

De fiecare dată, după o perioadă mai aglomerată, îmi place să fac ceva care să mă scoată din zona de confort. Fie că plec pentru câteva zile într-un oraș nou, încerc să vizitez un local în care nu aș merge de obicei sau mă orientez spre o activitate distractivă.

De data asta vreau să-mi încalc puțin regula. Cum? Voi începe perioada aglomerată abia după ce îmi voi permite câteva ore de distracție. Și, cum în perioada 5 – 7 mai au loc două evenimente interesante, voi profita de ocazie ca să-mi iau „vacanța” înainte de sesiune și examenul de licență.

*

Despre ce e vorba?

*

În perioada amintită mai sus are loc #BLP14 (Bloggers Lan Party, despre care aveți informații aici). Data coincide și cu East European Comic-Con. Iar anul acesta chiar vreau să ajung la ambele. Mai ales că nu e genul de eveniment la care să merg în mod obișnuit.

*

Două vorbe despre #BLP13

*

Am aterizat fix din greșeala, trasă la sorți, după ce m-am înscris pe un link total întâmplător. Am ajuns pe la jumătatea evenimentului, fix în pauza de masă, când toată lumea era într-o agitație totală, după câteva ore la job. Am jucat Orange Express, un board game tare interesant pe care l-am și câștigat (deh, norocul începătorului).

 

Acestea fiind spuse, dacă ai blog și chef de joacă, te poți înscrie aici. Dacă nu ai blog, dar totuși te simți norocos, te poți înscrie la oricare dintre bloggeri sau chiar la mine (deși mai multe înscrieri nu înseamnă mai multe șanse de câștig, ci doar descalificarea, așa că joacă corect!). Iar dacă crezi încă că nu-i pentru tine, să știi că așa am zis și eu înainte să văd cum stă treaba la #BLP13.

Spune-ți părerea

