#recomandaredecarte · Chestii livrești

#recomandaredecarte: două cărți pentru oamenii creativi

Dacă îmi urmăriți blogul, dar și activitatea de pe goodreads, nu-i un secret pentru voi că iubesc cărțile de la Editura Publica. Și, cum îmi place să împart fiecare carte bună peste care dau, astăzi vreau să vorbesc despre două cărți pe care le-am citit în ultimele două luni. Deși inițial am vrut să le recomand în postări separate, mi-am dat seama că, într-un fel, se completează reciproc. În plus, ambele au la bază cercetări și vorbesc despre mecanisme psihologice și comportamentale. Care mi-a plăcut mai mult și de ce le recomand? Vedeți mai jos:

*

Făcut pentru creație. Descoperă secretele minților creative

*

unblogdeidei (7)

*

Dacă te numeri printre oamenii creativi, cu siguranță te-ai întrebat cel puțin o dată ce este creativitatea, cum funcționează ea și dacă e în regulă să-ți permiți să visezi cu ochii deschiși.

Cartea prezintă zece lucruri pe care oamenii creativi le fac altfel, de la joaca imaginativă, visarea cu ochii deschiși și până la intuiție și deschiderea spre experiențe noi.

Vrei să știi cum funcționează o minte creativă? În cartea asta vei descoperi explicații care au la bază mecanisme psihologice și povestiri interesante despre ce, cum și de ce fac oamenii creativi anumite lucruri. Sună interesant, nu?

Recomand cititorilor pasionați de cărțile de psihologie și, bineînțeles oamenilor creativi.

Dacă te tentează lectura, o găsești AICI.

*

*

Interfețe mai inteligente

*

unblogdeidei (8)

*

O carte despre modalitățile surprinzătoare de a influența și perfecționa comportamentul din mediul online.

Dacă ești blogger, lucrezi în marketing online sau în social media sau pur și simplu ești interesant de felul în care funcționează societatea sub influența tehnologiei, ar trebui să dai o șansă acestei cărți.

O carte despre felul în care interfețele  din mediul online ne influențează deciziile de consum.

Recomand pasionaților de non-ficțiune atrași de zona de online și de psihologia consumatorului. Deși este o carte plină de informație, este în același timp o lectură ușor de parcurs din care rămâi cu ceva.

Dacă ți se pare genul tău de lectură, găsești cartea AICI.

*

*

Făcut pentru creație vs. Interfețe mai inteligente

*

unblogdeidei (9)

&

Ce carte mi-a plăcut mai mult? Greu de spus! „Făcut pentru creație” mi s-a părut mai relaxată ca stil, pe când „Interfețe mai inteligente” m-a atras prin conținutul informativ.

Concluzie? Depinde ce fel de cititor ești tu. Eu ți le recomand cu încredere pe ambele, mai ales dacă ai un blog sau (vrei să) lucrezi în mediul online.

P.S: am scris și despre „Sfaturi al naibii de bune pentru oamenii talentați”, AICI.

*

*

 

Spune-ți părerea

