La pas prin București & Evenimente · Viața în București

Pe 21 mai, scriem creativ la Hidden

18341880_1992576474296514_7826260824075516832_n

Acum ceva timp vă povesteam despre primul atelier de scriere creativă organizat de mine. Nu am reușit să vă povestesc cum a fost (shame on me!), dar vă pot asigura că feedback-ul m-a motivat să mai organizez un atelier.

Pe scurt, la primul atelier, am vorbit despre câteva tehnici de scris și am făcut câteva exerciții practice, folositoare și amuzante (zic eu). Pentru evenimentul din 21 mai, schimbăm puțin tema și vorbim despre scriitura personală și cum ne putem transfera experiențele proprii într-un blog personal sau, de ce nu, în proză sau poezie. Am să vă povestesc despre cum am început eu cu jurnalul meu online și despre Blog pentru suflet.

Vă promit exerciții interesante care o să vă pună creativitatea la încercare și câteva povești despre cum a fost pentru mine să-mi transpun experiențele proprii pe un blog.

Voi trebuie să veniți cu pix/creion și agenda sau măcar câteva foi. Dacă e vreme frumoasă îl vom ține pe terasă la Hidden cu o limonadă rece (sau bere?), unde vă promit că e pur și simplu perfect.

*

Ernest-Hemingway-quote

Când? 21 mai, ora 12:00 (dar n-ar strica să ajungeți puțin mai devreme ca să nu întârziem)

Cât durează? Vreo două ore, cu tot cu scris și cu discuțiile de după.

Unde? La Hidden, strada Cornescu, nr. 4

Dacă vreți să vedeți cine mai vine sau să dați attending, intrați pe pagina evenimentului.

 

One thought on “Pe 21 mai, scriem creativ la Hidden

Spune-ți părerea

