Bookhauls · Chestii livrești

Bookhaul de casă nouă

La începutul lunii mai, m-am mutat la casă nouă. Așa a început o nouă etapă din viața mea: locuitul împreună. O să vă povestesc mai multe când îmi dau seama ce-ar fi de scris pe subiectul ăsta, că parcă prea e de parcă am fi fost dintotdeauna în aceeași casă.

Cam în același timp cu mutatul, curierul a început să sosească. De fapt, primul pachet trebuia să ajungă chiar înainte să mă fi mutat efectiv, și asta datorită prietenilor de la Editura Publica care sunt foarte promți în trimiterea cărticelelor cerute.

Deși, timp de trei săptămâni, am primit trei pachete diferite, cu titluri care mai de care mai interesante, abia astăzi mi-am făcut timp să le pozez și să vă povestesc despre ele. Asta și pentru că presimt că va urma un alt bookhaul, dedicat #Bookfest2017.

18600676_1931502260440497_343185398_n

 

Editura Publica

18359187_1926779544246102_7877502041456409843_o

Ultima perioadă a fost din plin caracterizată de cărți de teorie. Așa mi-am propus să fug de non-ficțiune, cel puțin până când scap de licență. Apoi a ajuns cartea asta prin curier și nu m-am putut abține. Am citit-o, urmează să vă povestesc despre ea curând. Dacă vă face cu ochiul o găsiți aici sau aici.

Tot de la Publica am primit și Arta interviului. Deși nu vreau să fac presă, am avut întotdeauna o afinitate pentru interviuri. Dar, cum ziceam, am păstrat cartea asta pentru după licență, nu simt că e momentul pentru ea acum.

Librăria online Libris

Cei de la Libris sunt cei mai vechi prieteni ai blogurilor mele (întâi al celui pentru suflet și acum ai blogului de idei). Așa se face că am împlinit doi ani de când tot primesc cărticele de la ei. Coletul ,,de casă nouă” a inclus două titluri pe care am pus ochii recent: o carte de proză scurtă și un roman recomandat de Laura Câlțea.

18555266_1931501993773857_707211360_n

Despre Sfîrșitul nopții v-am povestit deja. Așa cum probabil era de așteptat, m-a atras faptul că a fost nominalizată cea mai bună carte a anului 2016. Impresii despre ea citiți, pe larg, în articolul dedicat.

18579134_1931502010440522_595632430_n

Știu foarte puține despre carte și autoare, însă m-a atras recomandarea Laurei Câlțea, așa cum vă spuneam mai sus. Este deja pe noptieră, așteptându-și rândul și vă voi povesti despre ea cât de curând. În orice caz, dacă vă atrage titlul sau ați mai citit deja ceva scris de autoare și v-a plăcut, găsiți cartea aici.

Editura Nemira

Editura Nemira se numără printre editurile care au un loc privilegiat în biblioteca mea. De când am descoperit colecția Babel, am tot cumpărat tot ce m-a atras. Iar faptul că am început colaborarea cu Nemira de aproape un an a picat la fix.

18600972_1931502133773843_409269731_n

Săptămâna asta, un curier surpriză a trecut pe la mine și mi-a lăsat trei titluri care mă fac tare curioasă: Așteptându-l pe BojanglesÎn spatele blocului și Căsătorie de plăcere.

Spune-ți părerea

