La pas prin București & Evenimente · Viața în București

#concurs: spune-mi la ce piesă de teatru vrei să mergi și te trimit gratis (anulat)

18955008_1294359110681554_3692104647855713642_o

UPDATE: concurs anulat din lipsă de participanți. Georgiana Stan a câștigat o invitație dublă.

Când ai fost ultima dată la teatru? Dacă a trecut ceva timp și ai chef de un festival de teatru în aer liber, îți recomand călduros „Teatru sub lună”. Eu merg pentru a doua oară anul acesta și cam astea sunt, pe scurt, motivele mele.

Dacă ai tras tare în timpul anului și ai luat 10 la oricare dintre examene, pune-ți carnetul de student în buzunar și vino doar cu banii de consumație; ai intrarea gratis.

Notele nu contează oricum, ți-am povestit deja ce părere am eu. Și tocmai de asta am pus la cale un concurs prin care să te ajut să câștigi o invitație de două persoane care să-ți asigure accesul pentru o zi de festival. Am două invitații de dat, deci șansele cresc considerabil.

Facem așa: tu te uiți pe program și îmi spui la ce piesă de teatru vrei să ajungi și de ce. Primele două răspunsuri care mă conving cel mai mult primesc câte o invitație gratis.

P.S: lasă-mi un comentariu până în data de 5 iulie

2 thoughts on “#concurs: spune-mi la ce piesă de teatru vrei să mergi și te trimit gratis (anulat)

  1. Piesa care mă tentează cel mai mult este Opiniile unui clovn pentru că atinge multe subiecte legate de societatea actuală ce sunt de interes pentru mine. În plus, prin faptul că personajul este un clovn cred că se poate face o legătură foarte interesantă între umor și tragic. Pare genul de piesă care te face să râzi, dar îți lasă niște gânduri neliniștititoare la plecare.

    Like

Spune-ți părerea

