La pas prin București & Evenimente · Viața în București

3 motive să mergi la #Teatrusublună + concurs

18955008_1294359110681554_3692104647855713642_o

Despre #Teatrusublună, festivalul de teatru în aer liber, v-am povestit deja. Pe scurt, ce-i drept, pentru că abia ieri am terminat cu licența. V-am promis tot în acel articol o listă cu piesele de teatru la care vreau să ajung, dar nici aceea nu e gata încă (aș vrea să fac un mic research ca să vin cu informații utile).

Deci, până e gata lista am să vă povestesc despre motivele pentru care merg eu la festival (e cel de-al doilea an în care particip, deci trebuie să fie niște motive, nu?)

1. E un festival de teatru în aer liber

Puțin redundant? Poate. Ăsta e principalul meu motiv, totuși. Dacă să-l duc pe iubitul meu într-o sală de teatru ar fi aproape imposibil (nu-i chiar mediul lui, asta ca să nu mai vorbitm de prețurile puțin piperate ale biletelor), atmosfera de la Quantic l-a dat pe spate anul trecut și deja m-a întrebat când are loc festivalul anul ăsta.

2. Fiecare abonament vine cu o băutură gratis

Dacă îți cumperi bilet sau abonament de pe site, primești și o băutură gratis. Asta ca să nu te gândești să te plângi că o seară la teatru te-ar costa prea mult (bilete + băuturi + taxi/metrou).

3. Poți lua o amintire de la festival

Dacă îți va plăcea tare-tare la festival, poți lua cu tine și o amintire. Organizatorii și-au propus să facă și o serie de materiale personalizate (tricouri, căni, afișe semnate de artiști etc.). BONUS: au și o mascotă simpatică 🙂

19113564_10154981502599915_9080723917725433799_n

și concursul…

De data asta nu-i organizat de mine, însă nu am putut să nu-l menționez pentru că mi se pare foarte cool. Pe pagina evenimentului s-a lansat un concurs care are ca premii două abonamente duble de trei zile (în cazul în care nu sunteți convinși că vreți să mergeți și aveți nevoie de un preview sau pur și simplu pentru că e fain să câștigi invitații la orice eveniment care te interesează). Pașii care trebuie urmați îi găsiți dacă faceți click pe link-ul de mai sus. Dacă nu merge sau nu vă pricepeți, intrați pe pagina de facebook a festivalului și îl găsiți sigur acolo.

One thought on “3 motive să mergi la #Teatrusublună + concurs

Spune-ți părerea