La pas prin București & Evenimente · Viața în București

Ce faci în iulie? Eu merg la Teatru sub lună!

18955008_1294359110681554_3692104647855713642_o

Sunt mare iubitoare de teatru, însă sufăr de lipsa unui partener care să mă însoțească la piesele pe care vreau să le văd. Sau, cel puțin, așa era până astă-vară, când am reușit să-l conving pe prietenul meu că teatrul nu-i nicidecum o treabă anostă la care găsești doar persoane +60. S-a întâmplat în iulie anul trecut, când l-am scos din casă la piesa RED, în cadrul festivalului de teatru independent Teatru sub lună organizat de InDArt. Din păcate, pe atunci el nu stătea în București, dar acum, că ne-am mutat, nu are nicio scuză prin care să refuze propunerea mea pentru luna iulie. Pentru că, ghici ce, Teatru sub lună revine la Quantic în perioada 1 – 16 iulie 2017.*

*

Despre festival

Teatru sub lună, singurul festival de teatru independent în aer liber, se află la a-3-a ediție și reunește sub cerul liber și arzător de iulie atmosfera proaspătă a unei piese de teatru bine regizate și încântarea unei seri de jazz sau café-concert, toate frumos conturate cu expoziții de pictură, desen, costume și sculpturi din lemn.

*

Unde se ține și cum ajungem?

Festivalul are loc în grădina Quantic din parcul Grozăvești (care e la câteva minute de metrou). Pentru mine e un mare plus faptul că se desfășoară în aer liber (sper să fie și vremea bună).

În plus, prețurile de la Quantic sunt foarte prietenoase, așa că nu trebuie să-ți faci griji pe seama consumației. E atât de simpatică grădina, încât te simți în curtea unor prieteni.

Dacă-ți faci griji că nu prinzi ultimul metrou și nu stai pe aproape, uită de asta: concertul începe la ora 22:00 și se încheie pe la ora 23:00, la timp cât să prinzi ultimul metrou (sau cel puțin așa a fost anul trecut).

*

Perioadă, program și costul biletelor

Cum povesteam și mai sus, perioada festivalului este 1 – 16 iulie, în fiecare weekend. Programul nu am să vi-l las cu un copy-paste aici, dar îl găsiți pe site. Când termin cu licența și pot să respir promit să vă povestesc și la ce piese din program vreau eu să ajung și de ce.

Un bilet day-pass (care asigură accesul de la ora 18:00 pentru socializare sau lectură în colțul special amenajat cu hamac – abia aștept să mă bucur de asta! – piesa de teatru de la ora 20:30 și un concert de la ora 22:00) costă 40 de lei. Nu știu dacă sunt reduceri pentru elevi/studenți, dar promit să mă interesez dacă vreți să ajungeți.

Dacă ți-ai propus să mergi un weekend întreg (adică vineri, sâmbătă și duminică) la trei piese de teatru (am văzut în program că, de regulă, una dintre seri este dedicată unui show de improvizație/stand-up, iar celelalte două unor piese de teatru), costul unui abonament este de 90 de lei.

Iar dacă ești convins că vei fi nelipsit de la Quantic, îți recomand un abonament full-access care costă 200 de lei (și pe care îl poți da unui prieten dacă nu mai poți ajunge, promit organizatorii).

Eu zic că nu-i un preț foarte mare, mai ales dacă optezi pentru un abonament având în vedere că fiecare seară include piesă de teatru (sau show de improvizație/stand-up) și un concert.

Dacă vrei să dai join pe facebook, să vadă și prietenii tăi, găsești aici pagina evenimentului. Pentru alte informații (pe care le-am omis neintenționat), te invit să intri direct pe www.teatrusublună.ro.

 

2 thoughts on “Ce faci în iulie? Eu merg la Teatru sub lună!

Spune-ți părerea